Michael Haulică – filă de dicționar

Dicționarul SF pe care-l publică Aurel Cărășel de cîțiva ani în revista Nautilus (din aprilie 2008 mai bine zis, aproape de la începuturile noi serii a revistei), a ajuns și la fila pe care scrie Michael Haulică.

Îi mulțumesc lui Aurel pentru efortul de a-mi citi cărțile, pentru atenția cu care le-a citit, găsind în ele lucruri pe care nu le-a mai găsit nimeni (sau nu le-a exprimat), dar și pentru lucrurile pe care nu știam pînă acum că le-am pus în unele texte, lucruri care îmi vor folosi în viitor (mi-a oferit o încheiere pentru o carte, încheiere pe care o căutam de ceva vreme, fără să știu, iată, că ea era deja acolo).

Îi mulțumesc și celui care a făcut desenul, încă nu știu cine e, dar cum aflu vi-l voi spune.

 

3 răspunsuri

  1. Frumos. Felicitari, si felicitari lui Aurel Carasel pt acest dictionar.

  2. Marius Ghergu este autorul desenului.

  3. […] aici că nu știam numele celui care mi-a desenat arătarea (un cuvînt auzit cînd lucram la CFR) pentru […]

Lasă un răspuns

