Ziua de laude

Azi a fost ziua de laude.
Dimineață am văzut Gazeta SF (nr.7, iulie 20110), proaspăt apărută, cu articolul lui Oliviu Crâznic. La rubrica lui, Cavalerii fantasticului, s-a oprit luna asta la mine și a scris despre Torquemada și despre Calistrat Hadîmbu (povestirea din Steampunk. A doua revoluție).

  Apoi am primit un mesaj pe Facebook, de la o scriitoare pe care o prețuiesc tare mult, în care mi-a spus că a intrat în vacanță și s-a apucat de citit. A început cu cartea mea, Povestiri fantastice, și i-a plăcut ce-a citit. Preferata ei? Aia cu mufiștii

Un răspuns

  1. Oau, ce poveste faina! e prima pe care am citit-o acum citiva ani buni- Mufisti ,gofreni si noduri- atit de tare mi-a placut ca am recitit-o de trei ori, asta prima data, celelalte dupa nu se mai pun la socoteala.

Lasă un răspuns

