Muzici care ar fi putut să fie (4. joi – nimfetamine)

Ziua de joi a fost dedicată nimfetaminelor. Mă rog, nu e chiar cuvîntul la care te gîndești cînd vezi numele lui Helen Mirren pe listă, dar sînt cîntărețe pe care le-am descoperit (relativ) recent (unele dintre ele). Inclusiv Dame Helen Mirren.

JOI – NIMFETAMINE

Beth Gibbons (Portishead)

Cat PowerMetal Heart 

ParamoreBrick By Boring Brick

Helen MirrenBlack Bird

Colbie CaillatI Never Told You

Beth GibbonsMysteries (a fost piesa a doua)

Lykke LiTonight (asta a fost piesa a treia?)

Mylene FarmerDeshabillez moi

REZERVE

Sandi Thom – I Wish I Was A Punk Rocker
Sixpence None The Richer – Kiss Me (cu asta s-a început, dacă nu mă înșel)
Carly Simon – You’re So Vain
Lisa Gerrard – Now We Are Free (coloana sonora Gladiator)
Alanis Morissette – Not As We
Crystal Bowersox – Farmers Daughter

*

Mîine este ultima zi în care îl vei putea auzi pe profesorul Mircea Martin, invitat la emisiunea Vorba de cultură, realizată de Ema Stere și Attila Vizauer la Radio Româia Cultural, de la ora 12.00.

2 răspunsuri

  1. Faine muzici, Maicule. De altfel, de la tine am aflat de PJ Harvey si alte voci bantuitoare.
    Dar… sceptica, am ascultat melodia aia pusa pe montajul de imagini cu Helen Mirren. Si vocea e, incontestabil, a Sarei McLachlan. Dame Mirren, oricat de fermecatoare ar fi, n-are voce. Uite-o pe youtube incercand sa fredoneze alaturi de sotul ei: http://www.youtube.com/watch?v=l_pAhlLYnKk
    Si inc-o stire pe aceeasi tema: http://www.actressarchives.com/news/helen-mirrens-singing-nightmare
    Imi pare rau, ar fi fost frumos sa cante ea. Dar si Sarah e misto!

  2. Se pare că m-am înșelat, drăguță Midori, mulțumescu-ți că mi-ai dechis ochii (urechile,probabil, erau înfundate oricum). Am și tăiat de pe listă „impostoarea“.

Lasă un răspuns

