Muzici care ar fi putut să fie (1. luni – grunge)

Săptămîna trecută mi-am petrecut-o la Radio România Cultural, alături de Ema Stere și Attila Vizauer, la emisiunea lor, Vorba de cultură.

M-am dus cu muzica de-acasă, adică am dat o listă din care să poată fi găsite cele 4-5 piese, cîte știam că vor încăpea în fiecare emisiune (listele au fost de șapte, uneori și cu rezerve, uneori au intrat din rezerve).

Ei, n-au fost ele 4-5 difuzate, au fost cam trei, uneori două.

Mi-am propus ca în această săptămînă să pun aici lista muzicilor care ar fi putut să fie dacă vorbeam mai puțin și ascultam mai multă muzică.

LUNI – GRUNGE:

NIRVANA

NirvanaCome As You Are

Alice In ChainsAngry Chair

Pearl JamAlive

Soundgarden Black Hole Sun

Stone Temple PilotsPlush

Temple of the DogHunger Strike

Screaming TreesHalo of Ashes

(listele mele au ajuns tîrziu la destinație, așa că luni n-am avut nimic „adus de-acasă“).

PS. În această săptămînă invitatul emisiunii este Mircea Martin.

Lasă un răspuns

