Dilemateca, nr.59, aprilie 2011

A apărut nr.59 al revistei Dilemateca (aprilie 2011). Articolul meu se cheamă „Bravele femei de lîngă eroi“ și este despre volumul Praxis, de Walter Jon Williams (Leda, 2010).

Din sumar: Dosar – Critica literară la ora culturii de masă (Alexandru Matei), Profil – Anca Mateescu, Interviu – Moshe Idel, Anchetă – De ce lansează critcii cărți? (Marius Chivu), Meridicane – There is no small-talk in Jerusalem… (Bgdan Alexandru Stănescu) și Phillippe Sollers: Un adevărat roman de dragoste (Petre Răileanu), proză – Dan Lungu – Viața sexuală a planetelor.

3 răspunsuri

  1. Buna ziua,
    Va rog sa-mi spuneti unde gasesc nr.aparut in 01.04.2011 al revistei Dilemateca.
    Eu am cumparat Dilema veche+ DVD fara sa stiu ca Dilema veche+Dilemateca se vindeau impreuna fara DVD.
    Cum sa rezolv aceasta dilema:vreau sa cumpar ambele reviste si DVD-UL,dar asa cum le prezentati, va trebui sa cumpar acelasi numar al Dilemei de doua ori?
    Cu stima,
    Georgeta Dracopol

  2. Am trimis mai dreparte la redacție. Sper să vi se răspundă.

  3. Buna ziua,
    Am gasit Dilemateca si a trebuit sa cumpar iar Dilema veche.
    Astept o rezolvare a problemei semnalate .
    Multumesc,
    Georgeta Dracopol

Lasă un răspuns

