Dintr-un colț de fișier

Am scris! Zilele trecute am scris o poveste. Adică am rescris una pe care o scrisesem cu vreo trei ani în urmă la 2 Mai și o pierdusem. Nu mai e aceeași, e clar. Doar ideea a mai rămas din ea. Evident, acum o mai las cîteva zile, apoi o iau de la început. Trebuie să-i găsesc un final totuși.

E una dintre poveștile care ar fi trebuit să intre în Transfer, un volum care, probabil, nu va mai exista. Erau în el asta („…și viață fără de moarte“), „Huca“ (dar nu în varianta în care am scris-o pînă la urmă), „Vremea zăpușelii“, „Glitcherine“ (care nu va mai apărea nicicînd, se va transforma în altceva) și mai erau două povestiri…

Nu plîng după Transfer, măcar de-aș termina anul ăsta Vremea zăpușelii! De publicat sînt în plan de doi ani cu ea.

*

Cică mi se dă liber de la serviciu ca să scriu o poveste. Am ajuns s-o văd și pe-asta!

*
Ce dezamăgire! Cele două inele pe care le găsisem într-un colț, pe sub niște hîrtii.. nu există în realitate. Au existat doar într-un vis. Dar ieri, cînd mi-am scos inelele din geantă și am văzut că alea două nu sînt… tare dezamăgit am fost! Unul dintre ele era chiar fain.

*

Despletitele Soniei Rykiel, iarna 08/09. Sigur n-are asta vreo legătură cu Carrie Bradshaw?

Nu-s mulțumit de pozele pe care le-am găsit, așa că mai bine vedeți aici (dacă sînteți amatori de) și aici:

Și tot cu Sonia… Îmi amintesc că-i ziceam lui MP3 Sonia Rîcîiel, cînd făcea rîc-rîc la ușă. MP3, motanul, bineînțeles…

*
Am găsit unul care scrie cotidiane și a trebuit să fac schimbarea în cotidiene de cînd DOOM2 nu numai că a adăugat și forma cotidiene, dar a șters-o pe cea veche. Era greu, într-adevăr…

*

„Un singur lucru e adevărat în comentariul dvs.: sînt un scriitor modest. Ceea ce se găsește cam rar, vorba lui N. Breban. Majoritatea sînt slabi rău. :)“  (Horia Gârbea)

3 răspunsuri

  1. Nu cred! Functionalitatea Sufletului tau este ib stare sa schimbe in Bine Functionalitatea Sufletelor si altora! Sensibilitatea are trei cai;Culoare, Muzica si Cuvantul scris!Dintre toate eu apreciez Cuvantul scris!De ce/Argumentez:Culoarea si Muzica ne invadeaza in orce clipa.Buna sau mai putin buna ne-am obisnuit ca si Stirile de la P…,A,,etc!Trec pe langa noi si le uitam!Dar in cazul cuvintelor scrie si apoi (din pacate) prea putin citite algoritmul neuronilor(sic) incep o noua viata.Incearca experienta cu cartea luata pe Nevazute, deschisa la o pagina oarecare si citirea unei Fraz! Este Uluitor cum anii pe care i-am pierdut ii castigam! Scuze pentru prea indelungatul mesaj.Toate cele bune

  2. Asteptam pina apare cartea si apoi declansam fiesta. Nu stiu cine a zis-o p-asta=Rabdare si tutun! 🙂

  3. […] de perle al bunicii. Cărțile mele la elefant.ro Michael Haulică/Colierul de perle al bunicii. Dintr-un colț de fișier FanSF. Clasament 2010 Assassin. BD – Ianuarie 2010 #1 Dar Wolf’s Fantasy Reviews. “The […]

Lasă un răspuns

