A strigat cu virgulă și semnul exclamării

Am primit de la Marian Coman pdf-ul primului număr din Obiectiv cultural. Apoi am primit și revista pe hîrtie. Arată fain. Dar, mai ales, conținutul e mișto, ceea ce, pentru o revistă de cultură, e esențial (adînc, adînc am spus-o! Nu-i așa că mă doare adîncul de-atîta spus?!). Vedeți coperta aici.

*

În două zile m-am conversat/emailat/facebookit cu o colegă de facultate (Mariana Ștefan, adică Iba, care stă în Ploiești, ca să vezi!) și cu un coleg de liceu, Radu Ganea, care Radu mi-a trimis o poză cu nepotul lui Moș Crăciun, dar eu cred că e chiar Moșul Himself. Vedeți poza aici.

Dar cea mai tare e asta: sînt prieten pe facebook cu Emanuel.

*

Albumul lui Crystal Bowersox, Farmer’s Daughter, se poate asculta pe site-ul ei, aici. Intrați pe site și vă cîntă frumos de la un cap la altul tot cd-ul. E nou, a apărut pe 14 decembrie.

Iaca și un video cu piesa Farmer’s Daughter:

*

Diacritica pune ochii pe o știre dintr-un ziar și comentează: Eu cred că de fapt a strigat cu virgulă şi cu semnul exclamării, “Pentru tine, Boc!”.

Un răspuns

  1. Mulţumesc de pomenire. 🙂

Lasă un răspuns

