Crăciun fericit!

Prietenilor, fanilor, cititorilor, colaboratorilor, celor cu care am colaborat în 2010 și celor cu care voi colabora în 2011, tuturor celor pe care îi iubesc le urez un Crăciun fericit, o mare de zile liniștite și literatură cît cuprinde.

Vă pup odată cu Moșul!

(E Moș Crăciun cel adevărat, vă zic eu, am fost colegi de liceu.)

3 răspunsuri

  1. Crăciun tihnit şi fericit! Un an mai bun, mai lung, mai plin cu bucurii!
    (Moşul ăsta e de fapt Flash Gordon deghizat, l-am recunoscut după cizme.)

  2. hai, la multi ani!
    sa fiti cuminti!

  3. […] În două zile m-am conversat/emailat/facebookit cu o colegă de facultate (Mariana Ștefan, adică Iba, care stă în Ploiești, ca să vezi!) și cu un coleg de liceu, Radu Ganea, care Radu mi-a trimis o poză cu nepotul lui Moș Crăciun, dar eu cred că e chiar Moșul Himself. Vedeți poza aici. […]

Lasă un răspuns

