Eu sînt Paișpe

O chestie interesantă face Andrei Ruse pe BomLit: TOP 15 scriitori influenți pe net. Nu mai explic ce și cum, mergeți acolo și vă lămuriți.
Chestia e că pe locul 14 în acest top al scriitorilor cu bloguri/site-uri eu sînt pe locul 14. Fain!
Iaca și dovada:

De-acuma, să știți, cînd o să vi se mai rupă-n Paișpe…. Semoa e. Sau Iomis (ăsta e un nick al meu).

2 răspunsuri

  1. Pentru o clipă m-am gândit la „I am number Four”. Fain, oricum. Felicitări!

    PS Pe mine Zelistul nu cred că mă „vede” când te citesc. Eu pândesc din desişul feedului.

  2. multi ma mai pindesc din desisuri… uite ca exista si unii cu ginduri bune. ma bucur ca ma urmaresti, desi nu prea ai ce vedea. dar ma fac io baiat mare si-o sa ma ocup mai mult de mine…
    Felicitari Sanzianei… sintem colegi de-acum…

Lasă un răspuns

