Observator cultural, 15 iulie 2010

În nr.533 al revistei Observator cultural, din 15 iulie 2010, la rubrica FANTASY& SCIENCE FICTION, articolul Reviste și asociații.


2 răspunsuri

  1. cand apare Galileo nr. 2? am inteles ca va intarzia, dar cand estimati ca va iesi pe piata?

    1. n-as vrea sa gresesc, sa zic 5 august si sa iasa pe 7 si sa treabuiasca sa-mi pun cenusa-n cap dup-aia, dar cred ca in prima parte a lui august, pina prin 10… e posibil sa iasa pr piata. amavut eu niste probleme si n-am putut lucra o vreme, dar soer sa termin ce am de facut pina la sfirsitul lunii.

Lasă un răspuns

