Avanpremieră Galileo online

Mai e o zi pînă la fuga de-acasă, lansarea la apă, aruncarea în lume a noii reviste Galileo, Galileo online.

Așa că am profitat că încă nu sîntem oficiali și am băgat interviul pe care mi l-a luat Horia, despre ce este Galileo online și ce vrea el. Evident că, după ce va apărea oficial, s-a terminat cu interviurile cu moa în Galileo online (tot n-ați dat clic?!).

Interviul rămîne deschis, oricine poate pune întrebări despre ce se va întîmpla în paginile noii reviste. Comentariile la interviu vă stau la dispoziție. Și eu la fel.

Încă ceva: poza din pagina cu interviul e veche. Tocmai mi-am schimbat ochelarii.

Adică ăștia cu ăștia 

3 răspunsuri

  1. azi incercati linkul asta: http://galileo-online.blogspot.com/
    la adresa cealalta se lucreaza. scuze.

  2. Sa-i porti sanatos!

  3. multumesc, costi, dar daca eram sanatos nu ajungeam sa-i port.
    si trebuie sa fa o rectificare: nu numai eu mi-am schimbat lookul, ci si galileo online.

Lasă un răspuns

