Bookfest 2010 – poze (I)

Poze din primele două zile (mi-au murit bateriile – pînă și alea noi! – la vreo 2-3 ore după sosirea în tîrg, așa că multe persoane memorabile vor fi meorabile, dar numai în memorie. Da, io-s căpitanul Memo!).

Pozele n-au o ordine anumită.

Masa Millennium Press:

Vizitatorii (Mugur Cornilă, Marian Truță, Roberto Quaglia):

LEDA – Legendele clanului Otori:

LEDA – Cartea Soarelui Nou:

De la Craiova veni pe la noi Viorel Pîrligras:

VREMEA – noutatea este Oliviu Crâznic – …și la sfîrșit a mai rămas coșmarul

Și dinou în stand la MILLENNIUM PRESS:

Prezența noastră a fost remarcată de cotidianul România Liberă, avem și dovada (ziarul din 10 iunie):

Ne mai vedem.

LATER EDIT: La cererea publicului, încă o poză din stand.

Un răspuns

  1. Cand sa ajung si eu, se termina bateriile? 🙂 Am sa-mi iau si eu aparatul sa fac niste poze, daca nu ma topesc de tot in tren. Oricum, am sa fiu la stand mai inainte de ora lansarilor oficiale. C-ar trebui sa-mi iau ramas bun pe la trei, sa prind trenul de dupa-amiaza spre Iasi. Dupa-aia mai e unul la 9 seara si, la ce canicula se anunta, imi fierb creierii asteptand… Plus ca duminica sunt la munca.

Lasă un răspuns

