Nelinkuri

Mișto chestia asta: „dacă mă superi, îţi şterg linkul“; și candoarea cu care Liviu o desoperă, într-un articol de pe http://www.srsff.ro. Mișto și că tocmai acolo face descoperirea.

Am observat și eu că pe acel site se recomandă emisiunea Exploratori lumii de mîine, realizată de Ștefan Ghidoveanu. Ceva mai jos se recomandă Observator cultural, „În fiecare vineri – Rubrica de science-fiction şi fantasy“. Atît. O rubrică anonimă. Cîndva parcă avea și aia un realizator, un autor. I s-a șters numele. Odată cu linkul, probabil. Zicea cineva că nici o faptă bună nu rămîne nepedepsită. Ei, nu-i frumos, dar ce mai contează?! Rămîne doar amărăciunea… Înțelesul lucrurilor… Atitudinea… Caracterul…

Of, of, mă văd un fel de Hatșepsut.

Poate ar fi mișto să se inventeze nelinkurile. Am evita, poate, situația ridicolă în care ne facem că nu ne vedem.

Lasă un răspuns

