Promoții, clasamente, cifre

Îmi place poza asta:

Sînt cle cinci cărți aflate, într-un fel sau altul, în cursa finală a Clasamentelor Cititor SF 2010. De fapt, mai e una, Cruciada mașinilor, dar asta lipsește din oferta specială Millennium Press a cărei ultimă zi e azi.

Cum tot azi e ultima zi în care puteți vota pentru stabilirea clasamentelor amintite. Dacă n-ați făcut-o… dați niște clicuri și veți face niște oameni fericiți.

Cînd am intrat azi pe blog eram vizitatorul cu numărul 150.001 (nu mi-a dat prin cap să fac o poză cu ecranul!).

Observație: am dedus, în ultimele zile, că blogul e vizitat mai des cînd nu scriu nimic decît în perioada în care am pus muzică. Ar trebui să facem o competiie pentru Blogul cu cele mai multe vizite și nici o însemnare.

Și dacă tot am ajuns la cifre, am mai spus-o, și dacă n-am mai spus-o, o repet:  în martie s-au împlinit cinci ani de cînd colaborez la Observator cultural (aproximativ 250 de articole), în mai (fix peste o lună, în 13 mai) se fac cinci ani de cînd colaborez cu Ziarul financiar/Ziarul de duminică (peste 100 de articole), iar luna asta se împlinește anul de cînd colaborez cu Dilemateca (14 articole publicate pînă acum). Să adaug la astea și cei doi aniîmpliniți înfebruarie de cînd fac Nautilusul (27 de apariții în perioada februarie 2008 – aprilie 2010, cu cel puțin 30 de articole semnate de mine). În total se cam fac vreo 400 de articole despre F&SF pe care le-am publicat în ultimii cinci ani. Asta dacă mă întreabă cineva ce am făcut în ultimii cinci ani. Că dacă mă întreabă, aș mai adăuga și cei doi ani de Tritonic și încă doi de Millennium Press.

3 răspunsuri

  1. doi jumate de MP. ca inainte de tritonici a fost tot MP, chiar daca nu pe bani. editura asta e copilul nostru, al amindurora, in egala masura 🙂

  2. Sa fie cu noroc si la cit mai multe carti Maicule! Si articole bineinteles! 🙂
    Fara tine si MP sefeul romanesc ar fi mai sarac! nici nu vreau sa-mi imaginez ce ar fi fost fara…
    Spor la toate!

  3. bear: bastardul ala e al tau cu bucheru, fii barbat si recunoaste!
    voicu: si fara tine ar fi mai sarac, si nu doar pentru ca bagi o gramada de bani in el.
    s-avem spor cu totii. om vedea la tirg cum e cu sporul asta.

Lasă un răspuns

