George Ţărnea – Elegia ceaiului

O PANARAMA A POEZIEI ROMÂNE CONTEMPORANE
(parodii, pastişe, cópii, imitaţiuni)

GEORGE ŢĂRNEA

Elegia ceaiului

Te-am iubit Ludmila
Cînd eram puştani
Restul lumii-atuncea
Nu făcea doi bani

Mi-amintesc Ludmila
Cum mai beam noi ceai
Totul pentru mine
Numai tu erai

Mă strigau poeţii
Strînşi într-un siloz
Să autografe
Dăm pe coapse roz

Dar eu nu răspuns-am
Eram ocupat
Te iubeam Ludmila
Într-un straşnic pat

Herghelii de fete
Mă vînau febril
Să le mîngîi sînii
Tatuaţi vernil

Dar eu, zău, nu vrut-am
Pradă lor să caz
Te iubeam Ludmila
Lîngă aragaz

Navetişti de-o viaţă
Mă-mbiau ades
Să mergem la teatru
La Bonjour tristesse

Dar eu n-aveam vreme
Ca să mă distrez
Te iubeam Ludmila
Într-un han obez

Droaie de taxiuri
Fără de şofer
Voiau să mă ducă
La un Chemin de fer

Dar eu nu, de-a pururi
Prost aşa mai rar
Te iubeam Ludmila
Lîngă samovar

Ce mai faci Ludmila
Mai bei, mai bei ceai?
Samovaru-acela
Încă îl mai ai?

Cine te iubeşte
Lîngă el acum?
Cum se duse totul…
Ceaţă, noapte, fum.

Lasă un răspuns

