Poza mişto? Nenea mişto?

O poză mişto cu un nene care-mi place.

mb.jpg

30 răspunsuri

  1. Dementiala poza 🙂 Ne spui si cine este nenea? 🙂

  2. Seamana cu ala din X-men. Hugh Jackman, cel care il juca pe Wolverine… Da’ nu sunt sigura… Poate pentru ca mi-a placut filmul…

  3. barisnikov???

  4. Da. Mihail Barisnikov, nascut la 28 ianuarie 1948. Adica tocmai a facut 60 de ani. Poza e din 2006…

  5. Oh 🙂 … coregrafu’.

  6. …se tzine bine,se tzine bine!!!!!!

  7. asa e, se tine bine, dupa cum se vede

  8. Ah, si mie imi place figura lui, e interesanta si un pic exotica; chiar daca rolul artistului rus din Sex and the City nu era unul pozitiv, l-a jucat minunat!

  9. dar poate… poate are bani.

  10. poate o mai fi si altceva de oferit in afara de tinerete si bani? depinde de cine e la primire, nu?

  11. nu? mie imi place si gata. ca de-aia i-am pus poza aici. treaba aia cu data nasterii am aflat-o de curind, ca am fost curios. si cind am zis ca-mi place nu m-am gindit nici la virsta, nici la bani, nici la altele. pur sisimplu e un nene care imi place.

  12. ……nenea din poza era „spargator de nuci” si-a imbatranit muncind la asta……daca-ar fi fost „spargator de banci”,ei da, atunci alti bani,alta distractie,isn’t it?…..

  13. lol unde sa suit ala

  14. luati id meu yobriliantu_yobriliantu (*)

  15. ce tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  16. . fara cuvintul MISTO pe virfurile civilizatiei !

  17. şi fără mai ce, tanti Viorica?

  18. 20. v – februarie 6, 2010
    şi fără mai ce, tanti Viorica?

    …si fara TANTI! … pentru ca eu nu ti-am spus tie NENE!

  19. …si fara TANTI! … lui nenea de la 20. v – februarie 6, 2010
    şi fără mai ce, tanti Viorica?

  20. duduie? cucoană? tanti? madam? mamzel?

  21. . fara…… duduie? cucoană? tanti? madam? mamzel?…nene de la subsolul civiliatiei omenesti …este limpede ca esti jurnalist pe aici

  22. troll, atunci. mai aproape de adevăr.

  23. . sinteza apelativelor care lovesc feminintatea ….gen ……duduie? cucoană? tanti? madam? mamzel?……. arata ca esti un bait destept…ce-ar fi sa fii si bun?……hai ca se poate!

  24. imagini mai multe ar trebuii adik asa cred…..

  25. oricum e o poza mistooooo……..

Lasă un comentariu