Revista ARGOS pe piața cărților digitale

De cîteva zile revista ARGOS pate fi găsită în librăria elefant.ro.

Argos-1issn

Azi am luat o poză de pe elefant.ro cu un top 5 vînzări al revistelor apărute în format digital. Și iată ce frumos arată acest top 5.

Screenshot at 2013-03-25 -argos

Proză de Oliviu Crâznic, Liviu Surugiu  Liviu Radu, Narcisa Stoica și Ioana Vișan, interviu cu Dan Lungu, articole și recenzii de Tudor Ciocârlie, Oliviu Crâznic, Dan Doboș și Michael Haulică.

4 răspunsuri

  1. Foarte tare! Eu am scris pe Galileo ca as vrea o editie electronica, dar n-am crezut ca o sa se si intample 😀 Momentan nu prea se intelege cu tableta mea (epub-ul da eroare cand incerc sa-l import in Aldiko, iar pe mobi inca incerc sa-l import in Kindle app), dar la un moment dat tot vor merge ele.

    (Apropo, la sample nu merge linkul catre mobi. Nu stiu daca ai cu cine sa vorbesti la Elefant ca sa-l repare.)

  2. Gata, in Kindle app se deschide si arata super!

  3. […] pe Blogul redactorului-sef am aflat , intamplator si cu noroc, ca revista Argos se poate achizitiona si in format electronic […]

Lasă un comentariu