1 ianuarie 2013

La mulți ani! Să fiți fericiți, să vă faceți planuri pentru 2013 și să vă țineți de ele pînă se vor împlini.

Ultimele lucruri făcute în 2012:

– citit dintr-o carte care va apărea la anul. Intenționez să fac în așa fel ca și cititorii români s-o aibă în bibliotecă în același timp cu cei americani

– lucrat la Povestea jupînului Calistrat Hadîmbu – romanul. N-am lucrat cine știe ce/cît, dar am început treaba. Am vrut să fie începută, că poate așa mi-o fi mai ușor zilele astea să continui, nu să încep.

Ultimul schimb de replici pe net în 2012: cu Ken Liu.

Ultimele SMS-uri trimise: la Radu și Emanuel.

2013-w800

Și iată că s-a arătat un an nou, care a început în același ritm în care l-am încheiat pe cel vechi.

Adică discutat la telefon cu Dan Doboș despre contractele pentru Argos. Discutat cu Horia despre traducerea unei anume cărți din portofoliul Paladin.

Sunat tata, pentru copii e cam devreme.

E clar că voi mai citi din acea carte și că voi mai lucra la Calistrat. Încă de azi.

Lasă un comentariu